piatok 12. februára 2016

Piatkový pstruh a chill cez víkend

Zdravím ťa, milý čitateľ môjho blogu,

dnes som si po dlhšej dobe uvedomil, že ryba nie je skoro vôbec často zaradená v mojom jedálničku. Nakoľko prísť ku rybe už nepredstavuje taký problém ako v minulosti(vlastnoručné chytenie, pitvanie, varenie a pod.) znova som vsadil na online donáškovú službu, ktorá mi hotovú rybu donesie priamo na tanieri. 

Bez problém, bez potreby mať rybársky lístok, bez straty času ísť fyzicky do Tesca alebo reštaurácie, bez pocitu viny z usmrtenia. :) Dnes padla voľba na pstruha.


Pochmúrny piatok, dážď, zima a vonku málo ľudí. Počasie moc nepraje meteosenzitívnym ľudom, bohužiaľ, to nemôžeme ovplyvniť, avšak jedlo ÁNO.

 Hovorím si, no stres. Objednám si pstruha a dám si slávnostnejší obed ako býva zvykom u mňa. Rozvoz jedla Bratislava zadarmo. sa oplatí. Zvykol som si neplatiť za dopravu, maximálne za obal a úsmev kuriérky. Priatelia Dajmejedlo si spoločne cez donášku a nevarme neustále. V neposlednom rade odbremeníme našu drahú polovičku od starostí. 


Má to samé výhody, nemusíte si objednávať jedlo každý deň, ale občas je to fajn a príjemná zmena.Tí, ktorí by chceli nielen o službe čítať, ale aj vidieť nejakú prezentáciu, môžu si pozrieť nasledujúce krátke video:



Napíšte mi, čo zvyknete jedávať v piatky doma/práci resp. pridajte komentár, nech sa inšpirujem. Poprosím, niečo zdravé a tradičné.

Nabudúce....