pondelok 29. februára 2016

Sezóna na beh pomaly začína!

 Čítate správne. Začína sa nám vyčasievať a tým prichádzajú aj možnosti na vonkajšie športové vyžitie. Aký máte názor na beh? Behávate radi? Máte nejaký šport v obľube, ktorý vám prirástol takz. ku srdcu? áálebo radšej lenošíte doma?  u mňa beh vyhráva na plnej čiare! Lacný, zdravý,nenáročný(väčšinou) a hlavne prospešný pre očistu duše a mysle.




 Beh. 

Minule som si v jednom nemenovanom obchode zakúpil zimné rukavice na beh  a špičkovú softshell vestu s 3000mm vodným stĺpcom. Fakt dobrá kúpa. Už nechcem behávať s šuštiakovej súprave ako Michal David v Discopříbehu. 

Nie som síce extra šprintér ako napr. Ján Volko ,  ale mám chuť sa stále zlepšovať a dávať si vyššie bežecké ciele. Dôležitá je nielen bežecká obuv(používam adidas) a kvalitné oblečenie, ale aj chuť a vnútorná motivácia, ktorá vás neustále ženie dopredu. Ten večný plameň. 

Poznáte ho, však?



Ak vám chýba motivácia alebo si chcete pozrieť krátke video chlapíka, ktorý pravidelne beháva maratóny v San Franciscu, kliknite sem: Prečo tak milujem beh?


krátko, stručne a výstižne...v takom duchu sa nesú moje články tento tok...



Zas niekedey nabudúce...

majte sa priatelia...

...a behávajte, skoro nič to nestojí za to efekt je obrovský! :)