utorok 13. decembra 2016

Horoskopy - veríte im? Ja si myslím toto...

Čaute milí čitatelia,

mám rád témy, ktoré sú svojim spôsobom kontroverzné. Horoskop, astrológia, veštenie a tarotové karty do nich patria asi najviac. Čo myslíte? 

Sú 2 typy ľudí z hľadiska pohľadu na svet a situácie. Tá prvá skupina verí, že všetko čo sa im deje je už vopred naplánované a deje sa to kvôli tomu, že ich osud je už nejak daný a nemenný. Na druhej strane je skupina, ktorá je v opozícií a neverí na osud. Sú presvedčení, že za svoj život ako im plynie si môžu ľudia úplne samy. To znamená mať plnú zodpovednosť za svoje rozhodnutia a činy.





Znamení je presne ak počet mesiacov 12. V ktorom mesiaci je aké, je už pre väčšinu rozumovo založených ľudí obrovskou neznámou. Horoskopy sa zameriavajú prevažne na 3 témy. Peniaze, vzťahy a zdravie. 


Na Čas.sk si si námatkovo pozriem 1x za mesiac ako je na tom moje znamenie býk. Ak by niekoho zaujímalo ako vyzerá reálna predpoveď Vášho osodu môžeme sledovať napr. tento: https://www.cas.sk/horoskopy/horoskop-denny/byk/


Ako ste na tom Vy?  Veríte na horoskopy? Alebo je to pre Vás totálny bullshit, ktorý ma vyslovene ezoterický charakter s ktorým sa nemôžete stotožniť. 




Pre všetkých, ktorí žijú hokejom mám dobrú správu. Od 26.12 do 5.1.2017 sa konajú hokejové majstrovstvá sveta do 20 rokov. Majstrovstvám som sa zaoberal vo viacerých článkoch. Pre niekoho môže tento blog vyznieť skoro hokejovo, ale skôr by som chcel, aby bol všeobecne o športe, živote a random témach, ktoré mi napadnú. O MS v hokeji 2016, si môžete prečítať tu.

Môj názor na horoskopy je taký, že niečo na nich bude. Dá sa z nich čo-to vyčítať, ale netreba to brať úplne vážne. Má to byť inšpirácia, zábava, niečo poodhalenie, nie trápenie a zbytočné si navodiť depresiu a strachy. 

Thats all.

Do skorého videnia...

Váš admin a kamarát.