pondelok 21. marca 2016

Konečné vtipný slovenský seriál

Kamaráti, 

chcem vám niečo opäť zaujímavé povedať, napísať resp. podeliť sa o s divácku skúsenosť. :) Ja ako odporca televíznej obrazovky som proti niekoľko hodinovému vysedávaniu pri  správach a nikdy nekončiacich seriáloch. Ako už ma poznáte, skôr si idem po práci zabehať  a čas využijem aktívnym oddychom ako pasívne konzumovať obsah televíznych staníc.

 Minule som mal možnosť využitia dlhej chvíle a pozrel som si zábavnú show Kredenc. 

Hádajte aké prekvapenie nastalo?...



Môj názor....

Na môj údiv to nebolo trápne, ale celkom vtipná slovenská skeč-šou. Naposledy som sledoval susedov, ktorí boli asi najlepší a najhumornejší seriál. 

Preto som s veľkou nedôverou pristupoval ku kredencu, ktorý mi prišiel skôr ako záplata na nedostatok kvalitných, satirických show.

Najvtipnejšiu dvojicu tam predstavovali Zuzka Šebová a Petra Polnišová v podobe Cuky a Luky Baby sú fakt perfektné v tom čo robia. Ich humor je trefný a presne paroduje určitý typ žien v určitom meste. 

Akú má dĺžku?

Zatiaľ boli odvysielané 4 série.  O námet a réžiu sa stará kto iný ako populárny komik Daniel Dangl. Seriál prebieha formou týždennej retrospektívy.  Paroduje aktuálne politické, mediálne a spoločenské dianie dianie





 Príjemne strávená polhodina pri TV ešte nikoho nezabila. Pár častí nájdete aj na youtube alebo archíve markízy. Teraz som verný fanušík, ktorý sa teší na každý ďalší diel kredencu, aby mohol v práci použiť nové hlášky a spríjemniť si náladu...

Moje heslo pre vás na tento týždeň: majte sa a bavte sa, život je fajn, keď ho prežívate v radosti a starosti si tak nepripúšťate k srdcu...

čaute...